Tema: Re: kamerikes
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-12-14 14:07:49
Slipskameron reika 5V, buna pirkti nesiojamu pakroveju kur isistatai
batarkes didesnes talpos o isejime pvz USB mini kabeliukas gajeto
pakrovimui.
Su tokiu turetu labai ilgai veikti, bet gal toks variantas netinkamas del
prastos optikos.

Mano fotikas Sony DSC H2 puikia filmuoja, ir zuumina filmavimo metu, tik
fokusa nepatogu naudoti.