Tema: Re: Dyzelinis klaustukas
Autorius: svyt
Data: 2011-12-14 09:45:40
man tenka daznokai (iseina kas pusmeti, nors vazineju nedaug dabar) valyti
kuro bake kuro paemimo sieteli, kvailoka siuolaikiniu dizeliu sistema- kuro
filtras uz kuro siurblio, kuro siurbliuka saugo tik stambus sietelis, ir tai
tas pats uzsikisa.
P.S keisk kuro tiekeja, nuo gero kuro taip nesidaro, ten varai po rusija o
kuro kainos 26.70, kitoj 26.65 kitoj 26.80 poto bac kolonke su kaina 22.80,
sekancioj vel 27.00 tai spek kurioj kolonkej pila kura pardavimui? nekalbant
apie purvus, vandeni.

--
vyt/ /
e34 524td su 525tds siurbliu.