Tema: Re: Dyzelinis klaustukas
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-12-13 22:36:32
Piluosi atveztini, jei gerai zinau is furisto (tevuko pazystamas).

Pas mane elektronikos neprudai, kiek ikises galva po kapotu galiu suorasti,
tai jokio oro srauto daviklio nera, egr man rodos irgi nera (nors kazkokis
vakuminis sudukas kabo prie isiurbimo kolektoriaus.

Pavazinejus kelias dienas su lukoiliniu dyzeliu kazkaip buvo atsigeves i
Kauna siek tiek pakrautas su vejeliu nulekiau, bet va gryztant uzsipyliau i
pustusti baka dar ~20l lukoilinio ir maks greitis tik 95 km/h :(

Ir ziu vejas is sono pute tai itakos neturetu buti.