Tema: Re: viena asis dygliuota, kita ne
Autorius: simutis
Data: 2011-12-13 09:50:04
Va va, cia jau kitas klausimas :) Ne viena ziema esu atvazinejes su padangom
panasaus lygio, kaip vezimo ratai, be jokiu incidentu, bet del greicio tenka
sutikt :)

Kita vertus, akivaizdu, kad visada yra geriau, kai viskas yra taip, kaip
priklauso, bet tema tai ne apie tai.

"Jonas"  wrote in message news:jc6vf5$5iu$1@trimpas.omnitel.net...

Kai galas posukyje pabegs, nuvaziuosi I priesinga eismo juosta, nes 90% tai
ivyks posukyje I kaire. O cia kai priraso kosmonautai kad vazineja su plikom
vasarinem gale - tai taip ir vazineja -  iskrenta pirmas sinegas ir eismas
sustoja. Saugiai vaziuoti ir ledu mediniais ratais galima, bet tas saugus
greitis bus 1kmh. Gal reiktu suvokt kad ne vienas miske gyveni ir reikia ne
tik saugiu greiciu vazinet, bet ir pasirupint, kad tas saugus greitis butu
pakankamai didelis.

"Edvinas"  wrote in message news:jc6sld$1p5$1@trimpas.omnitel.net...

2011-12-13 15:56, simutis rašė:
> Tam ir reikia geru padangu prieky, kad tiesiai nenuvaziuot. O del
> besisukimo, tai kazkas neleis vairo siek tiek atgal atsukt? Ir siaip,
> labai jau ten prisisukiosi su visokiais ASC/DSC?

Kai galas posūkyje pabėgs tai ir nuvažiuosi tiesiai. Gersnes padangas
galan reikia dėti, nepriklausomai varomos nuo ašies.