Tema: Re: viena asis dygliuota, kita ne
Autorius: esquires.
Data: 2011-12-07 14:48:39
buhalterija cia ne prie ko, tai pavyzdys, kad "o as va" nekorektiskas. as va
neklausiu patarimu apie pvm (nors tiesa sakant klausiu, bet gerokai
sudetingesniais klausimais negu "o va jei vesiu masina is vokietijos"), bet
tokius klausimus uzduodantys tai ne as. tu va su vasarinem neturetum
problemu su galo pabegumu, bet klausiantysis tai ne tu.