Tema: Re: viena asis dygliuota, kita ne
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-07 13:25:19
Fizika apimancia 4 ratu tarpusavio saveika ant slidaus truputi suprantu, ir man tas supratimas leidzia nedaryt tokiu veiksmu, nuo kuriu mashina pati savo nuozhiura ima paishyt saules. O vat jei tokio supratimo nera, tai neishgelbes ir visos 4 dygliuotos padangos, net jei sukalsi i jas dyglius kaip bibis didumo.