Tema: Re: 2000 04 08 dienos dragas
Autorius: xyx
Data: 2011-12-09 01:00:05
....eeechh jaunas tu dar tokius dalykus prisiminti :)
ji atvaziavo i LT tokia, ir Jurka ja tokia is pirmo savininko Lt 
nusipirko... :)

"W. Adamkievicz" <info@kominki.pl> wrote in message 
news:jbpltn$si7$1@trimpas.omnitel.net...
> kazkaip acimenu kad ta korado veliavomis apsiklijavo veliau nei 2000uju 
> pradzia, nors gal tada dar kalendoriaus nepazinojau
>
> "Arturasz" <a@a.lt> wrote in message 
> news:jboend$ojr$1@trimpas.omnitel.net...
>> 2000 04 08 dienos dragas
>>
>> Pasakoja Geras Dėde, redaktorius Arturasz, nuotraukos CAT
>>
>> Taigi, aš kaip organizatorius rašau visą ataskaitą. Vienu žodžiu rytas 
>> šiandien Vilniuje buvo pošlas. Lijo, buvo apsiniaukę. Apie 9:50 
>> atvažiavome prie Statoil Viršuliškės. Lietus apstojo lyti. Pradėjo 
>> rodytis saulė. Atvažiavo Doxlas ir mes nuvarėme į Pilaites drago vietą. 
>> Tada atvarė Vėjas. Prasidėjo treniruotes. Vėjas 325i važiavo prieš 
>> Mižkpobiški Smith&Wesson 1.8 GTI 16V. Laikas nebuvo matuojamas. Buvo 
>> lygiosios 1:1. Tada dar prastartavo pora norinčių pasitreniruoti. Apie 
>> 11:30 jau buvo susirinkę daugmaž visi dalyviai. Pradėjo šviesti saulė, 
>> trasa išdžiuvo. Buvo prastartuotas vienas varžybų ratas. Tada atvarė VW 
>> Corrado G60 Rieger tuning (kur visa šikna vėliavuota). Išlipo tokie 
>> skusti berniukai. Buvo pravaryta su juo keletą kart (varė CAT su Civic 
>> VTEC ir Andrius su Toyota Supra 3.0 V6 Turbo). Buvo pastatytas dienos 
>> rekordas su Corrado - 11.14s. Jie pažvengė ir buvo išprašyti lauk. Buvo 
>> tęsiamos lenktynės. Tada atvarė toks gana pagyvenęs žmogelis su 2000 m. 
>> Subaru Impreza 2.0T (240ag, 4WD). Buvo pamuštas geriausias laikas jis 
>> patapo: 10.23s!!!!!!! Tada išlipo tas dėde ir tarė: "jei kas pamuš 
>> geriausią laiką, skambinkit". Ir paliko savo vizitinę su pavarde 
>> Potapčikas:) Tada buvo užbaigtos lenktynės. Nugalėtoju pripažintas CAT su 
>> Honda Civic VTEC 1.6i 16V. Antra vieta atiteko Geram dėdei su Fiat Croma 
>> 2.0Ti 8V. Trečia ketvirta atiteko Vėjui su BMW 325i ir Andriui su Toyota 
>> Supra 3.0 V6 T (jie tarpusavyje nelenktyniavo, todėl neaišku kuris kuri 
>> padarytų, nes visi laikai labai panašūs). Tiesa dar buvo priimtas vienas 
>> dalyvis iš gatvės, tai pižoniškai iškeltas VW Golf I GTI 1.8i. Jo 
>> geriausias laikas 12.83s.
>>
>> Čia yra sąrašiukas dalyvių (vieta pagal geriausią laiką, mašina, 
>> geriausias laikas, kiek kartų važiuota):
>>
>> 1.Geras dėde- Fiat Croma 2.0Ti DOHC 8V FWD-11.48s-13k
>> 2.CAT- Honda Civic VTEC 1.6i 16V FWD- 11.51s-12k
>> 3.Vejas - BMW 325i RWD- 11.78s - 8k
>> 4.Andrius- Toyota Supra 3.0V6 Ti RWD- 11.90s-5k
>> 5-6. Dangis- Mazda 323 1.6 16V Ti FWD-12.13s-8k.
>> 5-6. Raudonas CRX - Honda CRX 1.6 16V FWD -12.13s- 6k.
>> 7.Cikas - Audi 80 2.3i AWD - 12.25s -2k.
>> 8.Suomis - Volvo 480 1.7Ti FWD - 12.38s- 3k
>> 9.Absolut sk - Opel Kadett GSI 8V FWD -12.47s - 2k.
>> 10.Haroldas - Audi 200 Avant 2.2Ti AWD - 12.56s. - 6k
>> 11.Metall- Ford Sierra 2.0i DOHC 8V RWD - 12.63s - 5k
>> 12.Rytis730 - BMW 730i RWD- 12.65s -6k
>> 13.Juura - Honda CRX 1.6 16V FWD- 12.89s - 5k
>> 14.Sraigez- Honda Accord Aerodeck 2.0 12V FWD- 13.02s
>> 15.Creep - Nissan Sunny 1.6 16V FWD- 13.07s -1k
>> 16.Deivis- Toyota Corola 1.6 16V FWD- 14.58s - 1k
>> 17.Shlipsas- Opel manta RWD- 16.60s-1k.
>>
>> Iš to darome išvadas, kad Cromos tuningas tikrai prideda arklių, o ne 
>> atima:) Po to darome išvadas, kad britva yra britva:) Po to darome 
>> išvada, kad ir BMW daro gana greitas mašinas:) Pas Suprą buvo pramušta 
>> kažkuri tarpinė (nors šiaip buvo nusiskundimu jos variklio darbu:) 
>> Dangiui tuningas padėjo, bet ne per daugiausiai:) Nu, o CRX gana aukštai 
>> užlipo irgi, o as galvojau, kad kibirų net nebus dešimtuke:) Cikas čia 
>> taip aukštai atsirado, iš serijos atvažiavau, pažiūrėjau, sudalyvavau, 
>> nelaimėjau (bet vieną kartą Gerą dėdę išdūrė, mūsų tarpusavio rezultatas 
>> 2:1 Ciko naudai:) Suomis visai netikėtai paskutini važiavimą 1s pagerino 
>> savo laiką (matyt rado, kur yra mygtukas Turbo ON:) Absolut'as pravažiavo 
>> porą kartų ir pasiplovė, matyt bijojo pralaimėti (nutarėm, kad jam 
>> trūksta 16V mataro:). Haroldas su savo beužsilenkenčia mašina dar visai 
>> neblogą laiką parodė, po to kai buvo Gero dėdes išmokintas startuoti (tik 
>> mašina po to jau ir visai užsilenkė, buvo nutarta, kad jam reikia tuningo 
>> pagal pilną turbo programą:) Metall'as, kaip visada nepasišiko, padarė 
>> netgi Turbo vonią, nors geriausias laikas biški skiriasi:) Rytis730 nieko 
>> gero neparodė su savo gelda, išskyrus dūmus iš galiniu ratų:) Juura, 
>> matyt buvo labai sočiai pavalgęs pusryčius, todėl daug svėrė ir jo CRX 
>> visai netraukė:) Sraigez nieko gero neparodė, matyt tarpines kažkurios 
>> irgi ne per geriausios būkles:) Creepui laimėti trukdė jo sumuštasis 
>> pirščiukas ir per mažos kurvaturos variklis:) Deivis su Shlipsu padragino 
>> į kalną, kad nureketuoti visus:) Pas Shlipsą sakė nesuveikė Nitro 
>> boostas:)
>>
>> Taigi buvo paskirti tokie apdovanojimai:
>> Boyracers dream car - nekaltasis Honda Civic VTEC
>> Fastest saloon car - erdvioji Fiat Croma 2.0Ti
>> Fastest SUV - Audi 80 Quattro
>> Greičiausiai vairuojantis invalidas- Creepas su sumuštu piršteliu.
>> Daugiausiai iš savo mašinos išspaudžiantis vairuotojas- Metall, kuris 
>> taip spaudžia, kad net duslintuvai nukrenta.
>> Boyraceris- Geras dėde dėl to, kad startavo daugiausiai kartu, netgi 13.
>>
>> Taigi dabar niusai tikriausiai apmirs, nebebus visokiu "aš tave 
>> padaryčiau" ir pan.
>>
>> P.S Sveikinimai ir palinkėjimai ir pageidavimai priimami.
>> P.S.S Gaila, kad Spooky negalėjo dalyvauti.
>>
>>
>> Visų pirma noriu padėkoti:
>>
>> 1. Visiems dalyviams.
>> 2. Remiui už starto davimą ir konspektavimą.
>> 3. Virusui už starto davimą ir konspektavimą.
>> 4. Doxlui už laiko skaičiavimą.
>> 5. Cikui už paskolintą chronometrą.
>> 6. Vejui už atvežtas radijo stoteles, be kurių mes būtume pražuvę.
>> 7. Metalui ir dar kažkam už paskolintą popierių:)
>> 8. Geram dėdei už suteiktą tušinuką:)
>> 9. Žaliems žmogeliukams mėlyname passate, kad nesutrukdė š