Tema: Re: 2000 04 08 dienos dragas
Autorius: W. Adamkievicz
Data: 2011-12-08 08:36:39
kazkaip acimenu kad ta korado veliavomis apsiklijavo veliau nei 2000uju 
pradzia, nors gal tada dar kalendoriaus nepazinojau

"Arturasz" <a@a.lt> wrote in message 
news:jboend$ojr$1@trimpas.omnitel.net...
> 2000 04 08 dienos dragas
>
> Pasakoja Geras Dėde, redaktorius Arturasz, nuotraukos CAT
>
> Taigi, aš kaip organizatorius rašau visą ataskaitą. Vienu žodžiu rytas 
> šiandien Vilniuje buvo pošlas. Lijo, buvo apsiniaukę. Apie 9:50 
> atvažiavome prie Statoil Viršuliškės. Lietus apstojo lyti. Pradėjo rodytis 
> saulė. Atvažiavo Doxlas ir mes nuvarėme į Pilaites drago vietą. Tada 
> atvarė Vėjas. Prasidėjo treniruotes. Vėjas 325i važiavo prieš Mižkpobiški 
> Smith&Wesson 1.8 GTI 16V. Laikas nebuvo matuojamas. Buvo lygiosios 1:1. 
> Tada dar prastartavo pora norinčių pasitreniruoti. Apie 11:30 jau buvo 
> susirinkę daugmaž visi dalyviai. Pradėjo šviesti saulė, trasa išdžiuvo. 
> Buvo prastartuotas vienas varžybų ratas. Tada atvarė VW Corrado G60 Rieger 
> tuning (kur visa šikna vėliavuota). Išlipo tokie skusti berniukai. Buvo 
> pravaryta su juo keletą kart (varė CAT su Civic VTEC ir Andrius su Toyota 
> Supra 3.0 V6 Turbo). Buvo pastatytas dienos rekordas su Corrado - 11.14s. 
> Jie pažvengė ir buvo išprašyti lauk. Buvo tęsiamos lenktynės. Tada atvarė 
> toks gana pagyvenęs žmogelis su 2000 m. Subaru Impreza 2.0T (240ag, 4WD). 
> Buvo pamuštas geriausias laikas jis patapo: 10.23s!!!!!!! Tada išlipo tas 
> dėde ir tarė: "jei kas pamuš geriausią laiką, skambinkit". Ir paliko savo 
> vizitinę su pavarde Potapčikas:) Tada buvo užbaigtos lenktynės. Nugalėtoju 
> pripažintas CAT su Honda Civic VTEC 1.6i 16V. Antra vieta atiteko Geram 
> dėdei su Fiat Croma 2.0Ti 8V. Trečia ketvirta atiteko Vėjui su BMW 325i ir 
> Andriui su Toyota Supra 3.0 V6 T (jie tarpusavyje nelenktyniavo, todėl 
> neaišku kuris kuri padarytų, nes visi laikai labai panašūs). Tiesa dar 
> buvo priimtas vienas dalyvis iš gatvės, tai pižoniškai iškeltas VW Golf I 
> GTI 1.8i. Jo geriausias laikas 12.83s.
>
> Čia yra sąrašiukas dalyvių (vieta pagal geriausią laiką, mašina, 
> geriausias laikas, kiek kartų važiuota):
>
> 1.Geras dėde- Fiat Croma 2.0Ti DOHC 8V FWD-11.48s-13k
> 2.CAT- Honda Civic VTEC 1.6i 16V FWD- 11.51s-12k
> 3.Vejas - BMW 325i RWD- 11.78s - 8k
> 4.Andrius- Toyota Supra 3.0V6 Ti RWD- 11.90s-5k
> 5-6. Dangis- Mazda 323 1.6 16V Ti FWD-12.13s-8k.
> 5-6. Raudonas CRX - Honda CRX 1.6 16V FWD -12.13s- 6k.
> 7.Cikas - Audi 80 2.3i AWD - 12.25s -2k.
> 8.Suomis - Volvo 480 1.7Ti FWD - 12.38s- 3k
> 9.Absolut sk - Opel Kadett GSI 8V FWD -12.47s - 2k.
> 10.Haroldas - Audi 200 Avant 2.2Ti AWD - 12.56s. - 6k
> 11.Metall- Ford Sierra 2.0i DOHC 8V RWD - 12.63s - 5k
> 12.Rytis730 - BMW 730i RWD- 12.65s -6k
> 13.Juura - Honda CRX 1.6 16V FWD- 12.89s - 5k
> 14.Sraigez- Honda Accord Aerodeck 2.0 12V FWD- 13.02s
> 15.Creep - Nissan Sunny 1.6 16V FWD- 13.07s -1k
> 16.Deivis- Toyota Corola 1.6 16V FWD- 14.58s - 1k
> 17.Shlipsas- Opel manta RWD- 16.60s-1k.
>
> Iš to darome išvadas, kad Cromos tuningas tikrai prideda arklių, o ne 
> atima:) Po to darome išvadas, kad britva yra britva:) Po to darome išvada, 
> kad ir BMW daro gana greitas mašinas:) Pas Suprą buvo pramušta kažkuri 
> tarpinė (nors šiaip buvo nusiskundimu jos variklio darbu:) Dangiui 
> tuningas padėjo, bet ne per daugiausiai:) Nu, o CRX gana aukštai užlipo 
> irgi, o as galvojau, kad kibirų net nebus dešimtuke:) Cikas čia taip 
> aukštai atsirado, iš serijos atvažiavau, pažiūrėjau, sudalyvavau, 
> nelaimėjau (bet vieną kartą Gerą dėdę išdūrė, mūsų tarpusavio rezultatas 
> 2:1 Ciko naudai:) Suomis visai netikėtai paskutini važiavimą 1s pagerino 
> savo laiką (matyt rado, kur yra mygtukas Turbo ON:) Absolut'as pravažiavo 
> porą kartų ir pasiplovė, matyt bijojo pralaimėti (nutarėm, kad jam trūksta 
> 16V mataro:). Haroldas su savo beužsilenkenčia mašina dar visai neblogą 
> laiką parodė, po to kai buvo Gero dėdes išmokintas startuoti (tik mašina 
> po to jau ir visai užsilenkė, buvo nutarta, kad jam reikia tuningo pagal 
> pilną turbo programą:) Metall'as, kaip visada nepasišiko, padarė netgi 
> Turbo vonią, nors geriausias laikas biški skiriasi:) Rytis730 nieko gero 
> neparodė su savo gelda, išskyrus dūmus iš galiniu ratų:) Juura, matyt buvo 
> labai sočiai pavalgęs pusryčius, todėl daug svėrė ir jo CRX visai 
> netraukė:) Sraigez nieko gero neparodė, matyt tarpines kažkurios irgi ne 
> per geriausios būkles:) Creepui laimėti trukdė jo sumuštasis pirščiukas ir 
> per mažos kurvaturos variklis:) Deivis su Shlipsu padragino į kalną, kad 
> nureketuoti visus:) Pas Shlipsą sakė nesuveikė Nitro boostas:)
>
> Taigi buvo paskirti tokie apdovanojimai:
> Boyracers dream car - nekaltasis Honda Civic VTEC
> Fastest saloon car - erdvioji Fiat Croma 2.0Ti
> Fastest SUV - Audi 80 Quattro
> Greičiausiai vairuojantis invalidas- Creepas su sumuštu piršteliu.
> Daugiausiai iš savo mašinos išspaudžiantis vairuotojas- Metall, kuris taip 
> spaudžia, kad net duslintuvai nukrenta.
> Boyraceris- Geras dėde dėl to, kad startavo daugiausiai kartu, netgi 13.
>
> Taigi dabar niusai tikriausiai apmirs, nebebus visokiu "aš tave 
> padaryčiau" ir pan.
>
> P.S Sveikinimai ir palinkėjimai ir pageidavimai priimami.
> P.S.S Gaila, kad Spooky negalėjo dalyvauti.
>
>
> Visų pirma noriu padėkoti:
>
> 1. Visiems dalyviams.
> 2. Remiui už starto davimą ir konspektavimą.
> 3. Virusui už starto davimą ir konspektavimą.
> 4. Doxlui už laiko skaičiavimą.
> 5. Cikui už paskolintą chronometrą.
> 6. Vejui už atvežtas radijo stoteles, be kurių mes būtume pražuvę.
> 7. Metalui ir dar kažkam už paskolintą popierių:)
> 8. Geram dėdei už suteiktą tušinuką:)
> 9. Žaliems žmogeliukams mėlyname passate, kad nesutrukdė š