Tema: Re: 2000 04 08 dienos dragas
Autorius: Arturasz
Data: 2011-12-07 21:27:41
2000 04 08 dienos dragas

Pasakoja Geras Dėde, redaktorius Arturasz, nuotraukos CAT

Taigi, aš kaip organizatorius rašau visą ataskaitą. Vienu žodžiu rytas 
šiandien Vilniuje buvo pošlas. Lijo, buvo apsiniaukę. Apie 9:50 atvažiavome 
prie Statoil Viršuliškės. Lietus apstojo lyti. Pradėjo rodytis saulė. 
Atvažiavo Doxlas ir mes nuvarėme į Pilaites drago vietą. Tada atvarė Vėjas. 
Prasidėjo treniruotes. Vėjas 325i važiavo prieš Mižkpobiški Smith&Wesson 1.8 
GTI 16V. Laikas nebuvo matuojamas. Buvo lygiosios 1:1. Tada dar prastartavo 
pora norinčių pasitreniruoti. Apie 11:30 jau buvo susirinkę daugmaž visi 
dalyviai. Pradėjo šviesti saulė, trasa išdžiuvo. Buvo prastartuotas vienas 
varžybų ratas. Tada atvarė VW Corrado G60 Rieger tuning (kur visa šikna 
vėliavuota). Išlipo tokie skusti berniukai. Buvo pravaryta su juo keletą 
kart (varė CAT su Civic VTEC ir Andrius su Toyota Supra 3.0 V6 Turbo). Buvo 
pastatytas dienos rekordas su Corrado - 11.14s. Jie pažvengė ir buvo 
išprašyti lauk. Buvo tęsiamos lenktynės. Tada atvarė toks gana pagyvenęs 
žmogelis su 2000 m. Subaru Impreza 2.0T (240ag, 4WD). Buvo pamuštas 
geriausias laikas jis patapo: 10.23s!!!!!!! Tada išlipo tas dėde ir tarė: 
"jei kas pamuš geriausią laiką, skambinkit". Ir paliko savo vizitinę su 
pavarde Potapčikas:) Tada buvo užbaigtos lenktynės. Nugalėtoju pripažintas 
CAT su Honda Civic VTEC 1.6i 16V. Antra vieta atiteko Geram dėdei su Fiat 
Croma 2.0Ti 8V. Trečia ketvirta atiteko Vėjui su BMW 325i ir Andriui su 
Toyota Supra 3.0 V6 T (jie tarpusavyje nelenktyniavo, todėl neaišku kuris 
kuri padarytų, nes visi laikai labai panašūs). Tiesa dar buvo priimtas 
vienas dalyvis iš gatvės, tai pižoniškai iškeltas VW Golf I GTI 1.8i. Jo 
geriausias laikas 12.83s.

Čia yra sąrašiukas dalyvių (vieta pagal geriausią laiką, mašina, geriausias 
laikas, kiek kartų važiuota):

1.Geras dėde- Fiat Croma 2.0Ti DOHC 8V FWD-11.48s-13k
2.CAT- Honda Civic VTEC 1.6i 16V FWD- 11.51s-12k
3.Vejas - BMW 325i RWD- 11.78s - 8k
4.Andrius- Toyota Supra 3.0V6 Ti RWD- 11.90s-5k
5-6. Dangis- Mazda 323 1.6 16V Ti FWD-12.13s-8k.
5-6. Raudonas CRX - Honda CRX 1.6 16V FWD -12.13s- 6k.
7.Cikas - Audi 80 2.3i AWD - 12.25s -2k.
8.Suomis - Volvo 480 1.7Ti FWD - 12.38s- 3k
9.Absolut sk - Opel Kadett GSI 8V FWD -12.47s - 2k.
10.Haroldas - Audi 200 Avant 2.2Ti AWD - 12.56s. - 6k
11.Metall- Ford Sierra 2.0i DOHC 8V RWD - 12.63s - 5k
12.Rytis730 - BMW 730i RWD- 12.65s -6k
13.Juura - Honda CRX 1.6 16V FWD- 12.89s - 5k
14.Sraigez- Honda Accord Aerodeck 2.0 12V FWD- 13.02s
15.Creep - Nissan Sunny 1.6 16V FWD- 13.07s -1k
16.Deivis- Toyota Corola 1.6 16V FWD- 14.58s - 1k
17.Shlipsas- Opel manta RWD- 16.60s-1k.

Iš to darome išvadas, kad Cromos tuningas tikrai prideda arklių, o ne 
atima:) Po to darome išvadas, kad britva yra britva:) Po to darome išvada, 
kad ir BMW daro gana greitas mašinas:) Pas Suprą buvo pramušta kažkuri 
tarpinė (nors šiaip buvo nusiskundimu jos variklio darbu:) Dangiui tuningas 
padėjo, bet ne per daugiausiai:) Nu, o CRX gana aukštai užlipo irgi, o as 
galvojau, kad kibirų net nebus dešimtuke:) Cikas čia taip aukštai atsirado, 
iš serijos atvažiavau, pažiūrėjau, sudalyvavau, nelaimėjau (bet vieną kartą 
Gerą dėdę išdūrė, mūsų tarpusavio rezultatas 2:1 Ciko naudai:) Suomis visai 
netikėtai paskutini važiavimą 1s pagerino savo laiką (matyt rado, kur yra 
mygtukas Turbo ON:) Absolut'as pravažiavo porą kartų ir pasiplovė, matyt 
bijojo pralaimėti (nutarėm, kad jam trūksta 16V mataro:). Haroldas su savo 
beužsilenkenčia mašina dar visai neblogą laiką parodė, po to kai buvo Gero 
dėdes išmokintas startuoti (tik mašina po to jau ir visai užsilenkė, buvo 
nutarta, kad jam reikia tuningo pagal pilną turbo programą:) Metall'as, kaip 
visada nepasišiko, padarė netgi Turbo vonią, nors geriausias laikas biški 
skiriasi:) Rytis730 nieko gero neparodė su savo gelda, išskyrus dūmus iš 
galiniu ratų:) Juura, matyt buvo labai sočiai pavalgęs pusryčius, todėl daug 
svėrė ir jo CRX visai netraukė:) Sraigez nieko gero neparodė, matyt tarpines 
kažkurios irgi ne per geriausios būkles:) Creepui laimėti trukdė jo 
sumuštasis pirščiukas ir per mažos kurvaturos variklis:) Deivis su Shlipsu 
padragino į kalną, kad nureketuoti visus:) Pas Shlipsą sakė nesuveikė Nitro 
boostas:)

Taigi buvo paskirti tokie apdovanojimai:
Boyracers dream car - nekaltasis Honda Civic VTEC
Fastest saloon car - erdvioji Fiat Croma 2.0Ti
Fastest SUV - Audi 80 Quattro
Greičiausiai vairuojantis invalidas- Creepas su sumuštu piršteliu.
Daugiausiai iš savo mašinos išspaudžiantis vairuotojas- Metall, kuris taip 
spaudžia, kad net duslintuvai nukrenta.
Boyraceris- Geras dėde dėl to, kad startavo daugiausiai kartu, netgi 13.

Taigi dabar niusai tikriausiai apmirs, nebebus visokiu "aš tave padaryčiau" 
ir pan.

P.S Sveikinimai ir palinkėjimai ir pageidavimai priimami.
P.S.S Gaila, kad Spooky negalėjo dalyvauti.


Visų pirma noriu padėkoti:

1. Visiems dalyviams.
2. Remiui už starto davimą ir konspektavimą.
3. Virusui už starto davimą ir konspektavimą.
4. Doxlui už laiko skaičiavimą.
5. Cikui už paskolintą chronometrą.
6. Vejui už atvežtas radijo stoteles, be kurių mes būtume pražuvę.
7. Metalui ir dar kažkam už paskolintą popierių:)
8. Geram dėdei už suteiktą tušinuką:)
9. Žaliems žmogeliukams mėlyname passate, kad nesutrukdė š