Tema: Re: rezervarcija su kortele
Autorius: ManXP
Data: 2011-11-20 13:24:39
Tai taip, bet posto autoriaus atveju tai negresia :))

"zhegonskas"  wrote in message news:ja8u90$dr1$1@trimpas.omnitel.net...

teoriskai gali matyti ir viesbutis, jei gauna kokio euroline (ar kaip
jie ten vadinasi) atestacija ir patys patampa "merchantu. bet tam
reikalingos kasmetines atestacijos ir imones auditas, ar duomenys yra
valdomi patikimai, tas apsimoka tik nuo didelio operaciju skaiciaus ir
ta realiai daro tik didesni viesbuciu tinklai - pas juos gali darytis
reservationus ar moketi kortele tiesiai puslapyje (neiseidamas is jo ir
nepasijunginedamas prie jokio 3rd party saito).