Tema: Re: rezervarcija su kortele
Autorius: Tomas
Data: 2011-11-19 09:40:16
Bet kam daryti rezervacijos bankas neduoda ir, jei pasisiuklins, bus jiems
blogai (arba ju bankui). O istustint korteles iki 0 negalesi, nes tie 30%
jau uzrezervuoti ir jais nepasinaudosi kol neatsisaldys (nuo savaites iki
menesio, priklausomai nuo tavo banko).
Jei kazkas nepatiko visada reikia kreiptis i savo banka, jie ta rezervacija
gali atsaukti.
"myk" <myk@myk.lt> parašė naujienų news:ja6ia6$4o2$1@trimpas.omnitel.net...