Tema: Re: rezervarcija su kortele
Autorius: ManXP
Data: 2011-11-19 12:34:15
O tai negali nigeriai "nuomot" apartamentu Austrijoj arba menulyje? O ir
siaip, Austrijoj vagiu nera? Bendravimas meilu, prasymas atsiust korteles
duomenis... Jei butu normalus viesbutis, tai rezervacijas priimtu internetu.
O jei siaip zmogus nuomoja, tai kokiubudu jis galetu nuskaiciuot 30% nuo
korteles? :) Nebent toks zmogus, kuris turi korteliu gamybos iranga (ar bent
daug ziniu), o tokie apartamentu nenuomoja :)

"ramunas"  wrote in message news:ja7sm3$a5j$1@trimpas.omnitel.net...

negazdinkit zmogaus bl... austrija ne lietuva ...

"ManXP"  wrote in message news:ja7qa9$7se$1@trimpas.omnitel.net...

Bijau, kad tu "apartamentu" nebus kai nuvyksi...

"myk"  wrote in message news:ja6ia6$4o2$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, neišsiaiškinu kortelinių klausimų, gal malonėsit paaiškinti.

Kaip vyksta viešbučio rezervacija ir apmokėjimas kreditine kortele?

Štai Austrijoj rezervavau apartamentus, komunikacija vyko el.paštu, manęs
paprašė duot kortelės numerį ir galiojimo pabaigos datą. Daviau, nuo
kortelės nuėmė 30 procentų sumos.

Tai dabar gaunas kad šeimininkai turi mano kortelės duomenis ir bet kada
gali nuimt pinigų tiek kiek jiem norisi? Juk aš nieko autorizuoti neturėjau,
kad jie tuos pinigus persivestų. Kokia yra procedūra, kas jiems trukdo
pasiimt pinigus ir mauti į krūmus? O jeigu aš sumanau mauti į krūmus ir
atšaukti rezervaciją paskutinę dieną, už tokį atšaukimą jie turėtų pasiimti
75 procentus sumos, o aš ištuštinu kortelę, kortelės kredito limitas 0lt.
Kaip viešbutininkai iš manęs pinigus išieškos?

Tai ar gali bet kas žinodamas mano kortelės numerį ir galiojimo datą
nuskaityt pinigus? Kam CVV reikalingas?

Tarkim pamečiau kortelę. Kokia rizika prarasti pinigus?  Kortelę radęs
žmogus iš bankomato pinigų nenusiims ir parduotuvėje neatsiskaitys, nes
nežino PIN kodo. Internetu pirkti negali, nes nežino mano gyvenamos vietos
adreso (nors gali bandyti rasti internete) Bet apartamentus Austrijoje
galėtų bandyt rezervuoti.