Tema: Re: DAC akcija
Autorius: Renookas
Data: 2011-11-14 14:11:14
Terpentinai, Kaune gi Hitroje yra:) bet del tolimesnio bendradarbiavimo gal
galiu susiekti asmeniskai? jei gali brukstelek man i privata vytautas eta
hitra lt arba telefonu 862075794
noriu pasneketi siek tiek apie DAC

"Terpentinas"  parašė naujienų news:j9gjhr$do3$1@trimpas.omnitel.net...

Kaune tai pakankamai daug mūsų produkcijos. Lytagros Eoltai. Kadangi aš pats
Kuano geografijos nežinau, tai paskambink vadybininkui ir pats jo
pasiklausk: http://www.danushis.lt/lt/vietos_2_3.html