Tema: Re: DAC akcija
Autorius: SA
Data: 2011-11-10 14:57:24
Terpentinas, sakyk kur Kaune galima isigyti jusu produkcijos?

Anskciau lyg ir seniuose buvo, dabar nematau.

Dekui

"Terpentinas"  wrote in message news:j9d9ss$n5s$1@trimpas.omnitel.net...

Stiklas pakankamai greitai braižosi, ir ne dėl gramžtuko o dėl smėlio ir
kito purvo kurį brūžini su gremžtuku. Taip gremždami stiklą o po to ir
veidrodžius subraižote visus stiklus. Jei žmogus stengiasi prižiūrėti savo
automobilį, nepagailės kelių litų pvz. DAC ledo tirpikliui. Pats rytais jį
naudoju tai galiu pasakyti greitai, nebrangu ir nesmirda.