Tema: Re: DAC akcija
Autorius: 911
Data: 2011-11-08 23:36:29
is maximos maiselio greiciausiai, naudoto :D
bl mane irgi uzpisa, toks vaizdas kad visi cia naujais automobilaiis vaizneja, 95% supisti tie stiklai jau senei buvo pries 10 metu ir tikrai ne nuo moshkiu valymo.. o kiti 5% pasikeite suskaldytus i pigiausius kiniskus po 200lt, bet vistiek paverkt pirmi...

imho normalu daigtas tas kur daugiausiai devisi, nuo valytuvu, shudo is po ratu ir visko kitko, nx cia verkt del supistos moshkes?
ackarikus geriau prasivalykit, retkarciais, daugiau naudos bus...