Tema: Re: Lenkija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-28 13:48:54

"Terpentinas"  wrote in message news:j8e0kl$g86$1@trimpas.omnitel.net...

>Argumentas: "degalų kokybė analogiška, žinau tikrinau" panaši kaip mano "aš
>taip nedaryčiau".

Vienu liudnu savo gyvenimo etapu dirbau VMI akcizu skyriuje. Isistaciau
kiaules akis ir paemes trilitriaka nuveziau ex kolegoms istirti. mane
rezultatai tenkino. Sakai prastas argumentas?

>"Kelionė asmeninė ir man tikrai nereikia lievų čekiukų", bet valstybei
>vistiek akcizo nesumoki.

Ir as nuo to nukenciu? Ar cia mes jau pereiname prie teorinio lygmens -
taigi skriaudi valstybe, reiskia skriaudi save?

>Taip, kad ką aš žinau visada atsiras sargų arba maximos pardavėjų kurie va
>taip va versis. Bet nemanau, kad newsuose tokių dauguma.

Tai gal visdelto tavo pamastymai kam kur eit ar vaziuot tinka tik daliai
zmoniu ir kiekvienas pagal save sprendzia - apsimoka jam tai daryti ar ne?