Tema: Re: Lenkija
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-10-28 12:16:26
Gal paaiškinsi kas per klausimas: "Papasakok, kaip man neverta ten trenktis
degalų?"
Linai kiek atsimenu tu turi savo įmonę ir automobiliai galimas dalykas arba
įmonės arba pagal panaudą.
Kiek supratau degalus pyleisi Baltarusijoje, jei automobilis įmonės netekai
pvm plius pelno mokesčio. Antras dalykas jokios degalų garantijos. Aš
asmeniškai taip nedaryčiau.