Tema: Re: Lenkija
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-10-28 13:37:09
Argumentas: "degalų kokybė analogiška, žinau tikrinau" panaši kaip mano "aš
taip nedaryčiau".
"Kelionė asmeninė ir man tikrai nereikia lievų čekiukų", bet valstybei
vistiek akcizo nesumoki.
Taip, kad ką aš žinau visada atsiras sargų arba maximos pardavėjų kurie va
taip va versis. Bet nemanau, kad newsuose tokių dauguma.