Tema: Re: Hyundai dyzeliai - kieno gamyba?
Autorius: svk
Data: 2011-10-25 14:40:29
Pagal kainą - nebus geriau, bet tada kils klausimas - ar geriau vw /
skoda su dviem metais garantijos ar geriau koks hyundai su penkiais ir
dar rida neribota? Suprantu, kad gali būti fleimas ir tt, tačiau
galutiniame variante gaunasi panašiai, jei viską per $ išreikšime,
tačiau man geriau 5 metai garantijos, o auto - pavadinimas dzin - bile
per tuos metus kuo mažiau ta garantija naudotis reikėtų.