Tema: Re: Hyundai dyzeliai - kieno gamyba?
Autorius: svyt
Data: 2011-10-21 23:23:35
siaip hiundajus vienas is maziausiai gendanciu automobiliu, turi labai
ambicingus planus per kelis metus tapt stambiausiu automobiliu gamintoju
pasaulyje, ji labai konfortiski, kokybiskai surinti.
ka is ko perka nezinau, but ir man idomi tikra informacija, girdejau pries
20 metu jie kopijavo mitsubisius (kaip kad koks volvo is esmes audi). as
labai rimtau apie sekanti automobili sito gamintojo.

--
vyt/ /