Tema: Re: Baudejas 2
Autorius: Korke
Data: 2011-09-26 11:03:26
On 2011.09.26 09:29, Edvinas wrote:

> Labai teisinga pastaba. Kažkodėl dauguma šoninius reguliuoja taip, kad
> matytųsi tai, kas už mašinos ir mašinos šonas, o paskui dėl aklų zonų
> dejuoja.

gal todel, kad tai yra soniaiai GALINIO vaizdo veidrodeliai. Siaip
susisetupines, kad matyt kaip rasot sona (standartine akla zona), tu
prarasi galo ir ~"ketvirtos-penktos" valandos vaizda, kas abejoju ar bus
geriau.
Nes net ir susireguliaves, kad nematytum visai automobilio sono -
vistiek lieka akla zona. Man asmensikai tai kazkaip ne beda, nes
visuomet sukteliu galva pasitikrint (jei leidzia aplinkybes t.y.
priekyje laisva), kazkoki mavevra darydamas ar ties galines desinem
durelem nieko nera, arba darau ji is leto, kad jei netycia nepastebejau
i ja patekusio isgirdes pyptelejima speciau issitaisyt.