Tema: Re: Baudejas 2
Autorius: pracyvnas
Data: 2011-09-23 13:17:47
Kad tu skirtinguose savo postuose pats sau priestarauji, arba mes
nesusisnekam.

rasei:
"Su atmintim pas tamstelę ne kas. Visuose Vilniaus žieduose prieš
kiekvieną išvažiavimą stovi ženklai, kurie leidžia išvažiuoti ir is
antros juostos, o pirmai juostai liepia važiuoti tik dešinėn į pirmą
išvažiavimą."

Butent apie taip as ir vaziuoju ir  idejau nuotrauka Labainespaudai, o tu
mane vadini tipiniu vairuotoju ne pagal KET :)

"Edvinas"  wrote in message news:j5hgrn$a8h$1@trimpas.omnitel.net...

2011-09-23 11:17, pracyvnas rašė:
> Nu kodel pagal paniatkes? jeigu ziedas triju juostu, antra juosta
> ivaziuoju, antra juosta niekam netrukdydamas isvaziuoju. Pirma juosta gi
> siuo atveju skirta isvaziuoti pirmam isvaziavime (nekalbu apie
> trulikus), nebent gudrocius, kuris tingi laukt kada gales ivaziuot antra
> juosta, ivaziuoja pirma, ir poto jau "rikiuojasi" i antra, 99% su padrezu.

Tu esi tipinis vaituotojas, važiuojantis ne pagal KET, o pagal "paniatkes".

Prikabinu paveiksliuką su žiedu ir keturiomis važiavimo kryptimis.
Iškart atsiprašau už nekokybę  neįvaldęs visų tų paišymo programų.

Kurios trajektorijos teisingos ir kurios teisingos ir kurios ne? :)