Tema: Re: ziemines padangos
Autorius: svyt
Data: 2011-09-09 08:48:50
zinai, kai daug vairuotoju su dygliais, jie pasiausia leda ten kur slidu-
pries sankryzas, i kalniuka. vat lenkijoj tai pravalas, kai nieks dygliais
nevazineja, startuot sankryzoj nupoliruotu ledu sunku. del to as uz dyglius,
bet pats apsieinu.
antakalni buvau karta nuo kazkurio kalniuko nevaldomai isokes i pagrindini
kelia, gerai kad nieko nebuvo pagrindinej, strioko pakako, bet atalekiau
gerai isibegejes jaunystej, kazi ar dygliai butu isprende reikala. As
kiekviena rudeni saviem patariu- nesureiksmint padangas, o treniruotis,
treniruotis ir dar karta treniruotis, investuoti pinigai kurui atsiperka
100x. tada dzin kokios padangos, tai detale- kuo geresnes tuo gali vaziuot
greiciau taip pat saugiai, bet saugiai gali vaziuot ir slikais, tik labai
letai.

--
vyt/ /