Tema: Re: ziemines padangos
Autorius: Tomas
Data: 2011-09-09 08:05:59
Antakalny tokiu gatveliu nemazhai, siauru, su ikalnem nuokalnem. Ir jas jei pavalo, tai paskutinej vietoj. Nu daleiskim pas mane ir padangos pakenciamos spygliuotos, ir su mashinos valdymu taip shiaip netaip minimaliai sugebu susitvarkyt, bet anoks ten kaifas, kai ish priekio pareina koks pjezo nuo kalniuko, pamato, kad sunku bus prasilenkt, pradeda stabdyt, bishki susimajachina, skersuoja ir bum. Ir dar paskui tikisi, kad ash cia kaltas, kad neshokau nuo kelio. Vazhiuotu su padangom - to nebutu.