Tema: Re: padangu / zieminiu / nauju
Autorius: bomanz
Data: 2011-09-01 20:48:56
Nesinervink taip. Nesakau, kad blogos tos tavo siūlomos padangos. Mane tik
linksmina toks rašto akcentavimas. Čia panašiai kaip apie mašinas spręsti pagal
spalvą: šitas Hyundai nudažytas tokia pat mėlyna spalva kaip senesnio modelio
mersas, todėl reikia tikėtis, kad važiuos panašiai. Ir kėbulo metalo sudėtis
panaši :)

Po to kai nusipirkau Michelin Energy į atsiliepimus žiūriu nepatikliai. Pagal
balsavimus komfortas 4 iš 5 balų, o realiai važiuojant jausmas lyg būtų stipriai
perpūstos. Tenka važinėti su 1.8 baro vietoje reikiamų 2.1.