Tema: Re: padangø / þieminiø / naujø
Autorius: Dikembe
Data: 2011-08-29 10:00:02
O kaip su dilimu pas tuos Dunlopus ?

Didziaja dali laiko pravazineju autostrada.
Ir buna labai gaila drozti ziemines padangas (ypac sezonu sanduroje, kai 
temperatura pakankamai auksta ir kelias sausas).

Tai ir metausi - ar cia imti minkstas, ar pusiau minkstas.



On 2011.08.29 07:28, Markovich wrote:
> Dunlop Ice sport - senas labai gerai pasitvirtines rastas (kaip 3D) + naujas
> minkstas gumos misinys kaip UG ICE+, stambesni rasto blokai geriau pasalina
> sniega/purva, gal kiek atsilieka akvaplanavime, bet soniniame slydime -
> labai gerai, turetu elgtis labai gerai ant kelio, neplaukioti, nes
> kitokialameliu struktura (3D), krauna graspicam i vienus vartus.
> Gislavedai, ivertinus gera patirti su senesniu modeliu (EF3) manau neturejo
> suprastet, kaip uz savo pinigus - atidirba 100%, kietesnio misinio, dyla
> normos ribose. Aisku naujas modelis, ziuresim kas su juo darosi.
>
>
> "Dikembe"<dikembe@usa.com>  wrote in message
> news:j3e429$etl$1@trimpas.omnitel.net...
>> Gal gali pakomentuoti rekomendacijas ?
>>
>> Pvz. palyginti jas  su Dunlop Graspic DS3 (pas ðitas mane erzina keistas
>> pojûtis vairuojant)
>> ar Nokian WR G2 (gal kiek per greitas dëvëjimasis pasirodë)
>>
>> "Markovich"<idea3@inbox.lt>  wrote in message
>> news:j3b4gr$fj8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 185/65R15 GISLAVED SOFT*FROST 3 88T - 240
>>> 185/65R15 NORD*FROST 5 88T DD - 265  dygliai
>>> 185/65R15 88T Goodyear UG8 - 230
>>> 185/65R15 Tigar Winter1 88T - 165
>>> 185/65R15 Kleber Krisalp HP2 88T - 195
>>> 185/65R15 88T Dunlop SP ICESPORT - 225   minkstos, rekomenduoju
>>> 185/65R15 Gislaved Euro Frost 5 - 185  vid. kietumo, rekomenduoju
>>> 185/65R15 Barum Polaris 3 - 180
>>> 185/65R15 Dunlop GRDS-3 88Q - 230
>>>
>>> Vilnius, muilas tikras
>>>
>>>
>>>
>>> "Dikembe"<dikembe@usa.com>  wrote in message
>>> news:j3akui$5t1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Reikia 4 vnt. naujø þieminiø padangø.
>>>>
>>>> 185/65 R15
>>>>
>>>> Ar gal dar ne laikas ruoðtis þiemai ?
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>