Tema: Re: padangu / zieminiu / nauju
Autorius: bomanz
Data: 2011-08-30 21:50:19
Šiaip aš jau kelintą kartą tokius padangų aprašymus skaitau. O jei apie šią
žinutę konkrečiai, žiūrim:

----
gumos sudėtis
raštas

Santykis 4:1 rašto naudai. Apie kitas padangų savybes kažkaip čia nematau parašyta.

Ai bet tai čia viskas suprantama. Padangų testai lameriams ir visi užsakyti
gamintojų, guma smirdi visos vienodai, tai ir belieka su pirkėju apie raštą
pašnekėti. Nes gumos sudėties juk jam neparodysi. Ir keletos vienodų mašinų su
skirtingom padangom negali laikyti. Būtų galima duoti pavažiuoti, palyginti. Bet
tai tikrai niekada neatsipirks.