Tema: Re: LED pasvietimas po variklio dangciu/bagazinej papildomai
Autorius: svyt
Data: 2011-09-03 20:44:54
zapaske keist reikia, (vien kreivu domkratu iskelt kiek vargo, keli ir arba
griuna, arba domkratas i duris remias, arba va, paskutinis nuotykis, puvekui
bmw sulendo i slenksti) dazniausiai kaip tycia kai veluoji ir lyja o cia
ipurski ir vaziuoji toliau. paprastai neleidzia po to, jei pradeda leist jau
planuotai vaziuoji i dirbtuves ir ten konfortiskai suremontuoja rata.

--
vyt/ /