Tema: Re: LED pasvietimas po variklio dangciu/bagazinej papildomai
Autorius: aviliux
Data: 2011-09-03 09:46:47
"Levas" <info@gooo.com> wrote in message
news:j3rf7r$i0s$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano bjauria nuomone, padangos neturi buti senos, restaurotos (kaip rasosi
> sitas zodis?) ir permontuojamos kiekvieno sezono pradzioje ir gale. Pas
> mano vakarietiskas masinas visada buvo ratlankiai zieminem ir vasarinem
> padangom... skardos nebrangios siaip...

turiu as diskus vasarai ir ziemai, nepermontuoju padangu.
Dvi jau sudilo ziemines, siulo man pirkt navarkes (aka restauruotos - va
kaip rasosi), uzvirinta guma cia, lietuvoje. Kodel manai kad neverta tokiu
imt ziemai?

svyt, ir tu pasisakyk plyz, pas tave daug autopatirties:

a> From: "MAXX" <maxx@crx.lt>
a> Newsgroups: omnitel.autos
Kaunas-Panevezys
po 110 arba po 120.