Tema: Re: LED pašvietimas po variklio dangčiu/bagažinėj papildomai
Autorius: RaR
Data: 2011-09-03 10:31:24
Pompa man pravertė ne kartą, ir kitiems padėjau, o kai jos neturėjau -
turėjau problemų. Nėkart nebuvau pradūręs padangos taip, kad iš karto
išsileistų. Paprastai įlenda koks vinis, ir kai reikia važiuoti mašinai
pastovėjus per naktį ar per dieną, padanga būna nuleista. Prisiputi ją
greitai ir be didelių pastangų, o ratą pakeisti užtrunka ilgiau ir
kartais kyla problemų. O jei moteriškė, tai dažniausiai pati pasikeisti
negali, tuo tarpu prisipūsti gali dauguma.