Tema: Re: Parkavimas
Autorius: 400R
Data: 2009-04-24 11:26:37
O mane nervina tokie kaip tu. Daugiabucio kiemas nera privati valda, kas
nori, tas ir stato masina, panasiai kaip ir Vokieciu gatveje. Man pvz gali
buti patogiau stoveti tavo kieme, nes per savo buto langus galiu matyti tavo
kiema(tuo paciu ir savo masina), o savo kiemo nematau. Cia tik vienas is
pvz.

Jeigu nori buti teisus sioje situacijoje, pasistatyk slagbauma pries
ivaziavima i savo kiema. Namo bendrija tai gali daryti oficialiai, pagal
istatymus.
Nera slagbaumo - visi skambintojai ir grasintojai gali eiti NX.