Tema: Re: Parkavimas
Autorius: dzonis
Data: 2009-04-24 10:57:55
Mane asmeniskai tokie irgi nervina. Buvo pas mus vienas gudruolis, beje
tuose paciuose Silainiuose. Gyvena gretimame name 9 aukstyje, ten problemu
su parkavimu daugiau ne prie gretimo musu 5 -aukscio. Bet tas sukele grizta
is darbo anksciau nei dauguma musu namo gyventoju ir net nebando parkuoti
prie savo namo,nors tuo metu ten irgi yra vietu, o vaziuoja tiesiai i musu
kiema ir pasistato geriausiuoje vietoje tiesiai pries laiptine.As grizes is
darbo turiu varyt parkuot masina bala zino kur.  Na piesinukas su kiaulem ir
atitinkamu prierasu atrodo pagyde.