Tema: Re: Parkavimas
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-04-23 23:12:01
vienas veikejas priprato ish gretimo namo po mano kamera statyti. Tiesiog po
labgais. Abydna, bet netrukdo - kitur statausi. Bet jei kauktu
signalizacija - butu imtasi priemoniu.
O bendrai paemus - yra tos vietos. Kartas tenka "dantis sukandus" statyt ne
"savo kieme", bet tai vienetiniai atvejai.

--
Shlipsas
Vilnius