Tema: Re: PCAD forma - ar privaloma ve?iotis popierina' polisa`?
Autorius: Valdzia
Data: 2009-04-23 00:00:39
> O tai negi jie patys nepatikrins turėjau aš tą polisą ar ne?
> Pagal nutylėjima bauda ir taip neturėtų viršyti 30 Lt, o dar juk pirmas
> kartas ir nepyktybiškai pasielgta.

patikrinti gali ir jie patys, tik duomenys nera 100% teisingi -
http://ic.cab.lt/pls/ic/icp_vaizd.drpol?p_lang=LT

del piktybiskai/nepiktybiskai cia jau spes milicininkas, kiek klientu veze y
giraite polisus tiek jiem sbudavo "paskutinis kartas, kita karta paskirsime
bauda".

beje del poliso telefone - francuzijoje buvo toks atvejis kad issiunteme
skanuota zalia korta ir sustabdzius milicijai telefonu parodyta tiko.