Tema: Re: PCAD forma - ar privaloma veziotis popierini polisa?
Autorius: KEdas
Data: 2009-04-22 17:40:57
Linas Petkevičius rašė:
> Draudimo sutarciai privaloma rasytine forma.

Tai žmogus ir klausia kur tos *formos* pavyzdį pamatyti.
Jei ji laisva – tai žmogus ir pateikia pirminį dokumentą, kurį gavo iš
draudiko (pdf'ą iš jemeilo).

> Vairuotojas pareigunui
> privalo pateikti dokumentus. Galima ieskoti irodymu, kad poliso
> nuotrauka telefono ekrane yra rasytinis dokumentas, bet tokio lygio
> isvedziojimu diskusijos man nelabai idomios.

Tai kad apie „išimtinai popierinius dokumentus“ čia išvedžioji tu, nes
tavo paties pateiktos nuorodos apie reikalavimą pateikti popiergalį nešneka.