Tema: Re: Pora kl apie AVENSIUS
Autorius: Donce
Data: 2011-04-15 08:23:17
ryskiai pakrikusi tamstai psichika.
uzuojauta.

pirkti pasata kad itikti vns ir dainiushui, ir kad gauti is ju respekta -
galbut koks zhegonskas ar kiguolis ir gali. likusi tauta dejo skersa ant
judvieju ir to garbinamo pasato :)

beja pasratu dievintojau  vns, o klausima net neatsakei, o pripyzdelinai
kaip bobute. nepostink daugiau jei neturi ka pasakyti i tema. aciu.

--
Donce