Tema: Re: Pora kl apie AVENSIUS
Autorius: Donce
Data: 2011-04-14 14:30:23
dainiushai zegnojiesi jau  ? :)
infernal ar bent sedejai avensyje? :) gal tik tam ziguli ir maskviciuj
tesedejei :) nekalbant apie vairavima ar buvima tokio karucio savininku :)
tiesa avensio medziaginis salonas gal ir neocen grazus, pas mane odinis :P
ka nori sakyk bet avensyje vairuotojo vieta gan patogi. vazinet i darba man
pats tas, vestuviu, shunu ir kito briedo nevezioju. kazkokiu lievu jausmu
atrasi nepavyko kaip tamstai :)

--
Donce