Tema: Re: Pora kl apie AVENSIUS
Autorius: Donce
Data: 2011-04-14 14:57:01
aga, na tarkim koks volvo s80 su 2.9 biturbo 200 kw tikrai smagiau valina
darbe toks yra, teko pasivazinet keliolika kartu, ir ka ? sakykim kazdienai
vazinet as asmeniskai tokio automobilio leisti sau negaliu.
matei kad rasyciau kad avenis super valina, kuro nejama, pirkau sportui ir
t.tt.t. ? ar tau butina kad kai vaziuoji tilptu moteriska tarp koju kuri
mineta daro ? :)
ieskot blin jausmu ten kur nereikia. tai eiline transporto priemone,
noreciau lakstyt buciau pirkesis koki subaru wrx ar bmw 335, man to
nereikia, nei vienam poste nerasiau kad avensis labai dvasinga masina. man
tai normali masina, telpu as, zmona, vaikai. pakaba minksta, salonas
normalus, vaziuoja tyliai.
tai dabar pasak taves turejau geriau nusipirktu bmw e60, su rida 200 k km
jei ne daugiau ir vazineti isisiepes ir laukti kol parktronikus nulups ar
siaip su tokia rida jau islendancios pasekmes kaltu per kisene ? kiekvienam
savo poreikiai ir savo galimybes. pasitaike man galimybe nusipirkti tokia
masina, nusipirkau. pirkti del prestizo kad tokie kaip tu pasakytu kad gera
dvasinga masina nusipirkau... nesulauksi :)
uzvakar gavau leidima namui statytis po dvieju metu biurokratijos slenksciu,
tai patikek kad turiu ka veikti ir be tavo pagalbos :)

--
Donce