Tema: Re: kodel?
Autorius: Spakainas
Data: 2011-03-28 15:17:06
Aš matau kad mes mažumėlę nesusišnekėjom - aš pilnai sutinku kad pas mus
tas scenarijus neveikia, nes pas mus viskas iš pagrindų blogai, bet
pasvajot gi niekas nedraudžia ;]
Manau kad jeigu motyvacija būtų gan svari, tai atsirastų (gal net
didžioji dalis) kalinių, kurie pasirašytų tiem darbam.
Žinoma pas mus, kad įdarbint kalinį gatvių šlavėju, tai turbūt dxja ir
dar biškį biurokratinių slenksčių numint ir blankų užpildyt reikia. Tai
matyt pasamdyt Petrą iš darbo biržos - paprasčiau.