Tema: Re: kodel?
Autorius: Spakainas
Data: 2011-03-28 12:25:12
Nu ok, dabar neišsipisinėjant. Tikrai manai kad prižiūrėt dirbančius
kalinius kainuos daugiau negu samdyt darbininkus tam darbui padaryt?
Kalba eina apie nekvalifikuotą, juodą darbą. Bet kokiu atveju tuos
kalinius kažkas juk prižiūri, papildomi keli etatai ne taip ir brangu
būtų. Aš nelabai suprantu kodėl aš turiu tuos kalinius išlaikyt už savo
pinigus, o jie sėdi sau šiltai ir nieko neveikia? Paartų taip normaliai
visuomenės labui po keliolika val per parą, gal, žiūrėk, praeitų noras
atgal sugryžt. Dar netgi jiems patiems nauda būtų - integracija
lengvesnė - jau kažkokį tai darbą dirbt sugebės ;]