Tema: Re: kodel?
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-28 13:25:12
matai du skirtingi dalykai, kai jie ta gali atlikti kalejimo teritorijoje ir
jei pas mane kalini atsiustu.

Todel as uz tai kad jiems prigalvoti darbu ir pan, bet ne taip kad uz
rankutes po viena vedzioti tiltu valyti ir gatviu sluoti...

Siaip gera ideja motyvacijai ir darbui - galetu pastatus valyti:) nuleidimo
funkcija isjungi, ir valo lopsyje isilipe:)
vienas priziuretojas ratuku eina ir nuleidineja po truputi:)
Ir nepabegtu ir nuvalyti turetu :)