tikraip taip. ir todel ju niekas neperka, ir jie nieko nekainuoja...
"Monas" <monazzz { @ } gmail.com> wrote in message news:impkmb$9fi$1@trimpas.omnitel.net...
> Tamstos postas tiesiogiai demonstruoja apie tamstos isprusima technikoje
> bent jau tuo laiku kuomet teko vazinet su tuo R19. Mates as tokiu ramiai
> vaziuojanciu varuotoju, kurie net nezino kaip kapotas atsidaro, o ka ten jie
> paaiskinsi, kad jei atraminiai guoliai numire - vadinasi juos keisti reikia
> ir ilgai nelaukt. Visiem px, mina kol minasi, o paskui vaje, tai teko i
> metala priduot nes nebeapsimoka remontuot, arba vaje sugedo vaziuojant
> kazkur, ir vel sugedo parvaziavus is kazkur ir vienu zodziu vien tik gedo ir
> gedo.
> Ne su vienu R19 vazinejes, ne viena pats remontaves ir visus galus pas juos
> zinau ir zinau kad tokio daikto kaip elektronikos gedimas pas juos
> praktiskai nebuna, nebent uzmerktum visa masina i kokia kudra. O remontas
> nera skausmingas jei jis daromas laiku ir vietoje, o ne laukiama iki kol
> ratas nukris koks vaziuojant arba spiruokle nutruks "ramiai vaziuojant nei
> is sio nei is to". Savaitgali kaip tik teko viena R19 krapstyt, is stovio
> galiu konstatuot kad seiminikai i servisa nebuvo su ja uzsuke visai per tuos
> kelis metus kai jinai po Lt laksto. Keistos tik kaladeles ir tepalai ir visa
> tai manau namu salygomis. Visa kita ziaurokai apleista :) Tai teko siek tiek
> investuot ir apsitvarkyt. Labai daug ten dariau, bet labai tingiu pasakot.
> Idomumo delei pasakysiu kad dalys kainavo apie 750Lt, o pakeista mazdaug
> taip:
> priekiniu sakiu sailentblokai,
> sarnyrai,
> amortizatoriu atraminiai guoliai,
> visos variklio pagalves (3vnt)
> oro filtras,
> tepalo filtras,
> paskirstymo dirzas su guoliukais,
> veleno rieboksliai abieju galu,
> paskirstymo dangtelio riebokslis
> restauruotas sankabos diskas,
> pusasio guma prie pavaru dezes su guoliu,
> pakeista vairo kolonele (i kaina neieina turejau nuo senu laiku, bet
> galima rast uz ~60Lt)
> tepalai variklyje (5l Total 10w40) ir pavaru dezeje (3l Total 75x80
> atrodo)
> zvakiu laidai, paskirstmo dangtelis ir skriejikas
>
> Rezultatas - tikiuos prie priekines auto dalies nekist nagu kokis 1.5-3m:)
>
> "Spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> news:impiob$6eb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu taip taip žinoma. Apie prancūzų kokIbę gali nepasakot.
>> Konkrečiai renuškei gedo viskas kas netingi - pradedant spyruoklių
>> lūžinėjimu posūkyje (važiuojant kultūringai), elektronikos problemom ir
>> baigiant galutiniu automato A†A, po ko buvo pagaliau apsispręsta
>> iškeldinti ją į šrotą.
>> Dar pamenu gausiai nepatiko dalių kainos, kaip kokios nors normalios auto
>> ar dar net ir brangiau.
>> Sekant tavo mintį, varijantai du:
>> I - bėgi nuo prancūzų neatsisukdamas,
>> II - nuperki tokį uošvienei.
>>
>>> Tai du variantai:
>>> arba nusipirkai lavonu lavona, kuri nesvarbu kas pagamino remontuosi
>>> daugiau
>>> nei vazinesi
>>> arba sokejas prastas
>
>