Tema: Re: karutis iki 2000 litu ka tik issilaikiusiai teises?
Autorius: 911
Data: 2011-03-28 20:16:07
tikraip taip. ir todel ju niekas neperka, ir jie nieko nekainuoja...

"Monas" <monazzz { @ } gmail.com> wrote in message news:impkmb$9fi$1@trimpas.omnitel.net...
> Tamstos postas tiesiogiai demonstruoja apie tamstos isprusima technikoje 
> bent jau tuo laiku kuomet teko vazinet su tuo R19. Mates as tokiu ramiai 
> vaziuojanciu varuotoju, kurie net nezino kaip kapotas atsidaro, o ka ten jie 
> paaiskinsi, kad jei atraminiai guoliai numire - vadinasi juos keisti reikia 
> ir ilgai nelaukt. Visiem px, mina kol minasi, o paskui vaje, tai teko i 
> metala priduot nes nebeapsimoka remontuot, arba vaje sugedo vaziuojant 
> kazkur, ir vel sugedo parvaziavus is kazkur ir vienu zodziu vien tik gedo ir 
> gedo.
> Ne su vienu R19 vazinejes, ne viena pats remontaves ir visus galus pas juos 
> zinau ir zinau kad tokio daikto kaip elektronikos gedimas pas juos 
> praktiskai nebuna, nebent uzmerktum visa masina i kokia kudra. O remontas 
> nera skausmingas jei jis daromas laiku ir vietoje, o ne laukiama iki kol 
> ratas nukris koks vaziuojant arba spiruokle nutruks "ramiai vaziuojant nei 
> is sio nei is to". Savaitgali kaip tik teko viena R19 krapstyt, is stovio 
> galiu konstatuot kad seiminikai i servisa nebuvo su ja uzsuke visai per tuos 
> kelis metus kai jinai po Lt laksto. Keistos tik kaladeles ir tepalai ir visa 
> tai manau namu salygomis. Visa kita ziaurokai apleista :) Tai teko siek tiek 
> investuot ir apsitvarkyt. Labai daug ten dariau, bet labai tingiu pasakot. 
> Idomumo delei pasakysiu kad dalys kainavo apie 750Lt, o pakeista mazdaug 
> taip:
>    priekiniu sakiu sailentblokai,
>    sarnyrai,
>    amortizatoriu atraminiai guoliai,
>    visos variklio pagalves (3vnt)
>    oro filtras,
>    tepalo filtras,
>    paskirstymo dirzas su guoliukais,
>    veleno rieboksliai abieju galu,
>    paskirstymo dangtelio riebokslis
>    restauruotas sankabos diskas,
>    pusasio guma prie pavaru dezes su guoliu,
>    pakeista vairo kolonele (i kaina neieina turejau nuo senu laiku, bet 
> galima rast uz ~60Lt)
>    tepalai variklyje (5l Total 10w40) ir pavaru dezeje (3l Total 75x80 
> atrodo)
>    zvakiu laidai, paskirstmo dangtelis ir skriejikas
> 
> Rezultatas - tikiuos prie priekines auto dalies nekist nagu kokis 1.5-3m:)
> 
> "Spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
> news:impiob$6eb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu taip taip žinoma. Apie prancūzų kokIbę gali nepasakot.
>> Konkrečiai renuškei gedo viskas kas netingi - pradedant spyruoklių 
>> lūžinėjimu posūkyje (važiuojant kultūringai), elektronikos problemom ir 
>> baigiant galutiniu automato A†A, po ko buvo pagaliau apsispręsta 
>> iškeldinti ją į šrotą.
>> Dar pamenu gausiai nepatiko dalių kainos, kaip kokios nors normalios auto 
>> ar dar net ir brangiau.
>> Sekant tavo mintį, varijantai du:
>> I - bėgi nuo prancūzų neatsisukdamas,
>> II - nuperki tokį uošvienei.
>>
>>> Tai du variantai:
>>> arba nusipirkai lavonu lavona, kuri nesvarbu kas pagamino remontuosi 
>>> daugiau
>>> nei vazinesi
>>> arba sokejas prastas 
> 
>