iki ryt ryto dar kokia 30 punktų prisiminsi
On 03/28/2011 11:36 AM, Monas wrote:
> Dar pakeiciau stabdziu zarneles ir sankabos isminama guoliuka :)
>
> "Monas"<monazzz { @ } gmail.com> wrote in message
> news:impkmb$9fi$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tamstos postas tiesiogiai demonstruoja apie tamstos isprusima technikoje
>> bent jau tuo laiku kuomet teko vazinet su tuo R19. Mates as tokiu ramiai
>> vaziuojanciu varuotoju, kurie net nezino kaip kapotas atsidaro, o ka ten
>> jie paaiskinsi, kad jei atraminiai guoliai numire - vadinasi juos keisti
>> reikia ir ilgai nelaukt. Visiem px, mina kol minasi, o paskui vaje, tai
>> teko i metala priduot nes nebeapsimoka remontuot, arba vaje sugedo
>> vaziuojant kazkur, ir vel sugedo parvaziavus is kazkur ir vienu zodziu
>> vien tik gedo ir gedo.
>> Ne su vienu R19 vazinejes, ne viena pats remontaves ir visus galus pas
>> juos zinau ir zinau kad tokio daikto kaip elektronikos gedimas pas juos
>> praktiskai nebuna, nebent uzmerktum visa masina i kokia kudra. O remontas
>> nera skausmingas jei jis daromas laiku ir vietoje, o ne laukiama iki kol
>> ratas nukris koks vaziuojant arba spiruokle nutruks "ramiai vaziuojant nei
>> is sio nei is to". Savaitgali kaip tik teko viena R19 krapstyt, is stovio
>> galiu konstatuot kad seiminikai i servisa nebuvo su ja uzsuke visai per
>> tuos kelis metus kai jinai po Lt laksto. Keistos tik kaladeles ir tepalai
>> ir visa tai manau namu salygomis. Visa kita ziaurokai apleista :) Tai teko
>> siek tiek investuot ir apsitvarkyt. Labai daug ten dariau, bet labai
>> tingiu pasakot. Idomumo delei pasakysiu kad dalys kainavo apie 750Lt, o
>> pakeista mazdaug taip:
>> priekiniu sakiu sailentblokai,
>> sarnyrai,
>> amortizatoriu atraminiai guoliai,
>> visos variklio pagalves (3vnt)
>> oro filtras,
>> tepalo filtras,
>> paskirstymo dirzas su guoliukais,
>> veleno rieboksliai abieju galu,
>> paskirstymo dangtelio riebokslis
>> restauruotas sankabos diskas,
>> pusasio guma prie pavaru dezes su guoliu,
>> pakeista vairo kolonele (i kaina neieina turejau nuo senu laiku, bet
>> galima rast uz ~60Lt)
>> tepalai variklyje (5l Total 10w40) ir pavaru dezeje (3l Total 75x80
>> atrodo)
>> zvakiu laidai, paskirstmo dangtelis ir skriejikas
>>
>> Rezultatas - tikiuos prie priekines auto dalies nekist nagu kokis 1.5-3m:)
>>
>> "Spakainas"<spakainas@mail.ru> wrote in message
>> news:impiob$6eb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu taip taip þinoma. Apie prancûzø kokIbæ gali nepasakot.
>>> Konkreèiai renuðkei gedo viskas kas netingi - pradedant spyruokliø
>>> lûþinëjimu posûkyje (vaþiuojant kultûringai), elektronikos problemom ir
>>> baigiant galutiniu automato A?A, po ko buvo pagaliau apsispræsta
>>> iðkeldinti jà á ðrotà.
>>> Dar pamenu gausiai nepatiko daliø kainos, kaip kokios nors normalios auto
>>> ar dar net ir brangiau.
>>> Sekant tavo mintá, varijantai du:
>>> I - bëgi nuo prancûzø neatsisukdamas,
>>> II - nuperki toká uoðvienei.
>>>
>>>> Tai du variantai:
>>>> arba nusipirkai lavonu lavona, kuri nesvarbu kas pagamino remontuosi
>>>> daugiau
>>>> nei vazinesi
>>>> arba sokejas prastas
>>
>>
>
>