Tamstos postas tiesiogiai demonstruoja apie tamstos isprusima technikoje
bent jau tuo laiku kuomet teko vazinet su tuo R19. Mates as tokiu ramiai
vaziuojanciu varuotoju, kurie net nezino kaip kapotas atsidaro, o ka ten jie
paaiskinsi, kad jei atraminiai guoliai numire - vadinasi juos keisti reikia
ir ilgai nelaukt. Visiem px, mina kol minasi, o paskui vaje, tai teko i
metala priduot nes nebeapsimoka remontuot, arba vaje sugedo vaziuojant
kazkur, ir vel sugedo parvaziavus is kazkur ir vienu zodziu vien tik gedo ir
gedo.
Ne su vienu R19 vazinejes, ne viena pats remontaves ir visus galus pas juos
zinau ir zinau kad tokio daikto kaip elektronikos gedimas pas juos
praktiskai nebuna, nebent uzmerktum visa masina i kokia kudra. O remontas
nera skausmingas jei jis daromas laiku ir vietoje, o ne laukiama iki kol
ratas nukris koks vaziuojant arba spiruokle nutruks "ramiai vaziuojant nei
is sio nei is to". Savaitgali kaip tik teko viena R19 krapstyt, is stovio
galiu konstatuot kad seiminikai i servisa nebuvo su ja uzsuke visai per tuos
kelis metus kai jinai po Lt laksto. Keistos tik kaladeles ir tepalai ir visa
tai manau namu salygomis. Visa kita ziaurokai apleista :) Tai teko siek tiek
investuot ir apsitvarkyt. Labai daug ten dariau, bet labai tingiu pasakot.
Idomumo delei pasakysiu kad dalys kainavo apie 750Lt, o pakeista mazdaug
taip:
priekiniu sakiu sailentblokai,
sarnyrai,
amortizatoriu atraminiai guoliai,
visos variklio pagalves (3vnt)
oro filtras,
tepalo filtras,
paskirstymo dirzas su guoliukais,
veleno rieboksliai abieju galu,
paskirstymo dangtelio riebokslis
restauruotas sankabos diskas,
pusasio guma prie pavaru dezes su guoliu,
pakeista vairo kolonele (i kaina neieina turejau nuo senu laiku, bet
galima rast uz ~60Lt)
tepalai variklyje (5l Total 10w40) ir pavaru dezeje (3l Total 75x80
atrodo)
zvakiu laidai, paskirstmo dangtelis ir skriejikas
Rezultatas - tikiuos prie priekines auto dalies nekist nagu kokis 1.5-3m:)
"Spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
news:impiob$6eb$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu taip taip žinoma. Apie prancūzų kokIbę gali nepasakot.
> Konkrečiai renuškei gedo viskas kas netingi - pradedant spyruoklių
> lūžinėjimu posūkyje (važiuojant kultūringai), elektronikos problemom ir
> baigiant galutiniu automato A†A, po ko buvo pagaliau apsispręsta
> iškeldinti ją į šrotą.
> Dar pamenu gausiai nepatiko dalių kainos, kaip kokios nors normalios auto
> ar dar net ir brangiau.
> Sekant tavo mintį, varijantai du:
> I - bėgi nuo prancūzų neatsisukdamas,
> II - nuperki tokį uošvienei.
>
>> Tai du variantai:
>> arba nusipirkai lavonu lavona, kuri nesvarbu kas pagamino remontuosi
>> daugiau
>> nei vazinesi
>> arba sokejas prastas