Tema: Re: del pigiu skrydziu
Autorius: FwsA
Data: 2011-03-16 09:51:56
Nezinau ar tik man, bet man dar viena problema buvo iskilus perkant tuos
pigius bilietus pas Rainiera.
Kaip supratau apmoketi debetine LT kortele neimanoma (nepavyko nei su
Danskebanko Maestro, nei SEB Visa), arba nemokejau kazko iki galo suvest.
Pirma kart buvo problema, kol suradau kas turi ta kreditine kortele,kad
apmoketi.
Gedas
T.Carina 94' 2.0 benzas-dujos