Tema: Re: del pigiu skrydziu
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-15 15:29:42
:) na taip.. rainys neskraido i miestus:) turiu galvoje, kad raso paryzius
ar briuselis.. bet iki briuselio 65 km.. iki paryziaus 80km.. na dar ir iki
kauno is vilniaus 100km:) pvz man kartais pigiau buna skristi su brusels
airlines, nei su rainieru.. ivertinus visas keliones is ir i oro uosta..
bagaza ir pan.. bet kai skrendi tik savaitgaliui.. rankinio pakanka..