Tema: Re: del pigiu skrydziu
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2011-03-15 19:11:11
organizuotis vietines keliones bet kurioje civilizuotoje EU salyje yra
mazdaug kaip "organizuotis" kelione marsrutke is santariskiu iki oro uosto.
su transporto infrastruktura ten viskas gerai, ne lietuva.

"Pi."  wrote in message news:ilnq2l$5v4$1@trimpas.omnitel.net...

tavo atveju taip.. bet jei zmogus skrenda i Paryziui.. o atskridus dar
reikia organizuotis kaip 90 km iki jo nusigaut..
tau beja ir is kauno patogu:)