Tema: Re: Del dujines irangos
Autorius: rl
Data: 2011-03-01 16:04:48
Del 900 Lt as skaiciavau taip: neperdejus i kita masina irangos lieka
mano kiseneje 500 Lt uz darba, plius dar koks pora simtu uz reduktoriaus
sutvarkyta, bako patikra lieka neisleistu. Kadangi iranga veikia be
problemu, tai tikiuosi sena masina parduoti kokiais 300-400 Lr brangiau.
Tai dar kisene pasipildo... bendroje sumoje ~1100 lt lieka kiseneje
nedarant irangos perdejimo ir parduodant sena masina su LPG iranga.

Tai jei nauja iranga iki 2K kainuoja, tai turbut geriau nauja detis.