Tema: Re: patarimai apie E91
Autorius: diskena
Data: 2011-02-15 22:43:01
kažko man tavo įvardintas modelis ir metai į įvardytą kainą nesipaišo. aš
pats jau kurį laiką neįpareigojančiai analogiško žiūrinėju. tai rimti
variantai tarp pusantro ir dviejų kartų brangesni.

nebent tu BRC ar autopliuso „automobilius“ žiūri? bet tada gerokai per
brangu, pravalas už tokią sumą lupeną pirkti :-)

"win7"  wrote in message news:iiuuvd$g3p$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki,
ieskau kokio nors apynaujo automobilio apie 2007 m, +- 40kLtl ir mastau apie
bmw3 touringa. gal kas gali papasakoti privalumus ar trukumus eksploatuojant
tokia masina. i ta klase dar patenka audi a4 ir mercedes C, w204. noretusi
dyzelio, nes benzinas ir taip jau kosmosas.
esu ilgas tai problemos su sedejimu visose masinose panasios

dekui