Tema: Re: patarimai apie E91
Autorius: tallman
Data: 2011-02-10 12:50:28
vazineju nuo 2007 su e91. (benzinas).

vietos priekyje jokiu problemu (ugis ~2m).
aisku tada uzpakalyje jau nekas. 2 mazesni dar isitaiso, trim jau sunku.

tuoj bus 4 metai ir jokiu problemu.
aisku pats durnas kad uzsisakiau su sportine vaziuokle, tai pakaba kieta
pakankamai (ipac su vasarinemis 17" runflat padangomis).

dyzelio neemiau, nes tiek kiek as nuvaziuoju jis nafig reikalingas (dar tik
~40kkm susukau).

ka gali nusipirkti uz 40kLt neisivaizduoju :)

apie tavo fraze "nes benzinas ir taip jau kosmosas":
o tu nepagalvojaii kodel padevetas dyzelinis auto lietuvoj brangesnis negu
benzininis su analogiska rida/komplektacija ???
gal del to kad dyzeliniai pagrinde ateina i lietuva "lavonai" su nerealiom
ridom ???
THINK.